v médiách..
Rozhovor Klub mama a ja - Úspešné Ženy a Materstvo
Vraví: “Deti sú našou budúcnosťou. Avšak pripomínajú nám aj našu minulosť, na ktorú sme už zabudli.” Vníma to podobne ako Malý princ:
„Dospelí sami nikdy nič nechápu a deti to unavuje, keď im treba ustavične čosi vysvetľovať.“
vyznanie z knihy Malý princ, Antoine de Saint-Exupéry.
Rozhovor v Analýzy 24 o tom ako (sa) učiť s ľahkosťou
Vieme ovplyvniť, či sa naučíme učivo rýchlejšie? Prečo si nie vždy zapamätáme to, čo sme sa naučili? Vieme pomôcť našim deťom, aby sa učili s ľahkosťou, efektívnejšie a aby vedomosti boli trvalejšie? Tieto a podobné otázky položila reportérka a moderátorka JOJ 24 Barbora Jánošová svojej hosťke, Ivett Pavlis, zakladateľke projektu Rodič ľavou zadnou.
Vitaj doma, rodina!
S Ondrejom Rosíkom z rádia Lumen sme sa rozprávali na tému: Čo je to rešpektujúca výchova? Vypočujte si celý rozhovor >>>
Podporme osamelých rodičov a ich deti
Hodina deťom je celoročná verejná zbierka, ktorá už 23 rokov nepretržite podporuje projekty zamerané na pomoc deťom a mladým ľuďom v ohrození a rôznych krízových situáciách. Vo svojom 22. ročníku podporí organizácie pomáhajúce jednorodičovským rodinám, rovnako ako aj individuálnych príjemcov z radov samoživeľov
Teraz.sk
Ocenenie za pomoc Rómom Roma Spirit vstupuje do 11. ročníka na spravodajskom portály Teraz.sk
Ivett Pavlis je členkou prípravného výboru Roma Spirit.


REPORTÁŽE
TA 3 – Ivett Pavlis o projekte Rodič Ľavou Zadnou „Aj rodičia sa potrebujú vzdelávať“
Články
Rikiki – Ivett Pavlis: Vo výchove uprednostňujem dialóg, spoluprácu, dohodu a rešpektujúci prístup
Rikiki – Zábavné aktivity pre deti, ktoré ich naučia spoznávať svet naokolo
index.sme.sk – Všetko môžu vidieť, počuť, ohmatať. Učenie zážitkom, nenudí
eduworld.sk – Konferencia pre rodičov, na ktorej by ste nemali chýbať!

Napísali o nás
Workshop: PORUCHY PRÍJMU POTRAVY NA GYMNÁZIU:
Pre študentky bilingválnych tried II. a III.B – školská psychologička v spolupráci s oz. Rodič ľavou zadnou a lektorkou JUDr. I. Pavlis, zrealizovali interaktívny workshop na tému Poruchy príjmu potravy. Cieľom aktivity bola podpora vnímavosti a vnímavého kritického myslenia cez autenticky storytelling. Pozitívna spätná väzba na túto zážitkovú aktivitu nás motivuje aj v budúcnosti realizovať takéto aktivity cez témy scitlivovania a viesť žiakov, študentov i okolie k rešpektu voči inakosti.
„Nie zmena , ale pochopenie a pochopenie môže viesť k zmene“
https://gymsenpk.edupage.org/news/
AKO UČITELIA HĽADAJÚ NOVÉ METÓDY:
https://www.zsrohoznik.sk/component/content/article/885-ako-ucitelia-hladaju-nove-metody
Články o IVett Pavlis
Rozhovor v Slovenskom rozhlase
Talkshow Andrey Poláčkovej: Pri trávení času s dieťaťom nie je dôležitá kvantita, ale kvalita