Záznam webinára: ŠIKANA a KYBERŠIKANA, ako postupovať?

Cieľom je informovať rodičov (prípadne aj učiteľov) o postupe, ako riešiť šikanu alebo kyberšikanu a ako komunikovať so školou. OBSAH Krátky exkurz postupov, ktoré má vykonať škola po ohlásení šikany. Prvé kroky rodiča po tom, ako sa dozvie o šikane alebo o kyberšikane. Ďalší postup  krok za krokom – praktické tipy sprevádzajúceho rodiča pri riešení tejto…

Záznam webinára: Hudobno – matematické aktivity pre deti predškolského veku (z cyklu Ako byť lepšou učiteľkou)

ZÁZNAM: Hudobno- matematické aktivity pre deti predškolského veku (z cyklu Ako byť lepšou učiteľkou) Ako dieťa vzdelávať medzi predmetovo, tak, aby zapojilo spev, tanec a matematiku, rozvoj jazyka a vlastne všetky zmysly? Pôjdeme od známeho k neznámemu a pozrieme sa ako môžeme pesničky, riekanky pretvárať, tvoriť s deťmi, doplňovať a vytvárať tak cestu rozvoja dieťaťa.…

Záznam webinára: Ako zvládať hnev

OBSAH Čo všetko je možné hodnotiť? Ako pracovať so subjektivizáciou hodnotenia? Ako nastaviť očakávania? Čo všetko sa dá využiť pri hodnotení predmetu na vysvedčení? Ako podporiť slovným hodnotením motiváciu žiaka?   Čo si odniesli účastníci webinára, ktorí ho už absolvovali na prácu so žiakmi?  “Ukázal mi úplne iný náhľad na hodnotenie ako také.” “Hľadať možnosť…

Záznam webinára: Geometria v MŠ

OBSAH Čo všetko je možné hodnotiť? Ako pracovať so subjektivizáciou hodnotenia? Ako nastaviť očakávania? Čo všetko sa dá využiť pri hodnotení predmetu na vysvedčení? Ako podporiť slovným hodnotením motiváciu žiaka?   Čo si odniesli účastníci webinára, ktorí ho už absolvovali na prácu so žiakmi?  “Ukázal mi úplne iný náhľad na hodnotenie ako také.” “Hľadať možnosť…

Záznam webinára: STRACH – ako ho spracovať cez vnútorné dieťa

OBSAH Čo všetko je možné hodnotiť? Ako pracovať so subjektivizáciou hodnotenia? Ako nastaviť očakávania? Čo všetko sa dá využiť pri hodnotení predmetu na vysvedčení? Ako podporiť slovným hodnotením motiváciu žiaka?   Čo si odniesli účastníci webinára, ktorí ho už absolvovali na prácu so žiakmi?  “Ukázal mi úplne iný náhľad na hodnotenie ako také.” “Hľadať možnosť…

Záznam webinára: Známka INak

OBSAH Čo všetko je možné hodnotiť? Ako pracovať so subjektivizáciou hodnotenia? Ako nastaviť očakávania? Čo všetko sa dá využiť pri hodnotení predmetu na vysvedčení? Ako podporiť slovným hodnotením motiváciu žiaka?   Čo si odniesli účastníci webinára, ktorí ho už absolvovali na prácu so žiakmi?  “Ukázal mi úplne iný náhľad na hodnotenie ako také.” “Hľadať možnosť…

Nápadník angličtiny pre 1. stupeň

Záznam webinárov: Nápadník a Herník angličtiny pre 1. stupeň ZŠ

Na webinári vám predstavíme aktivizačné a motivačné metódy, ktoré môžete využiť pri hravom učení jazyka. Deti na vaše hodiny budú chodiť s nadšením. Ukážeme vám metodický materiál pre učiteľov, ktorý je spracovaný do portfólií. Zážitok je viac ako tisíc slov, preto hodina s nami je najlepšou investíciou. Čo sú aktivizujúce metódy Ich podstata je plánovať,…

Zdravá komunikácia medzi rozvedenými rodičmi

Záznam webinára: Ako zdravo nastaviť komunikáciu medzi rozvedenými rodičmi

LEKTORKA: Mgr. Dagmar Sliacka Čo je náš spoločný cieľ ? Ako vieme oddeliť rolu rodiča a bývalého partnera? Čím som ja MAMA a ja OTEC nenahraditeľný pre svoje dieťa ,bez ohľadu na to či žijeme v jednej domácnosti? Prečo sa pri „rodičovaní“ potrebujeme vzájomne podporovať? Kto má pravdu a čo je správne? Ako si nastaviť pravidlá a vzájomnú funkčnú komunikáciu?…

Tangramy v materskej škole

Záznam webinára: Aktivizujúce metódy I

Pozornosť žiakov je v dnešnej dobe veľmi krátka. Prebudiť v deťoch nadšenie, či záujem pri menej zábavných témach si niekedy vyžaduje výkon supermana. 🙂 Avšak nič nie je stratené. Vraví sa: “Pripraveným šťastie praje.”   Zo záznamu sa dozviete, ako si vytvoriť portfólio rôznych logických, matematických a telovýchovných aktivít. Stačí chvíľa, 2 minútová činnosť, vďaka…

Myšlienkové mapy

Záznam webinára: Myšlienkové mapy v triede

Prečo deťom učivo rýchlo z hlavy vyšumí? Ako je možné, že niektoré veci si zapamätáme rýchlejšie, aj na dlhšiu dobu? Záleží to od toho, akú časť mozgu pri učení zapojíme. Ľavej polovici mozgu sú blízke čísla, slová, linajkový papier, usporiadanie poznámok do zoznamov alebo logické triedenie informácií. Pravá polovica mozgu funguje na predstavivosti, farbách, rytme,…